♥♥دوستت دارم...♥♥
ܔܜܔᗩƪѺѻѺѻѺѻᘉܔܜܔ
ılıllılıll ♫♪یهـ آبانے مخاطبــــ خـاص کســےنیـسـت خواستـِــ همه مخاطبـــ هاسـت...♪♫ ılıllılıll
برچسب:,
♥♥دوستت دارم...♥♥

 

 

 

♥دوستت دارم...♥


♥گیرم که تنهایی سهم من باشد...♥


♥گیرم که دوستم نداشته باشی♥


♥گیرم که به قول خودت با دیگری باشی♥


♥گیرم که بود و نبودم برایت فرقی نداشته باشد♥


♥عزیز لعنتی من♥


♥من گیر این گیرم ها نیستم که♥


♥من گیر دوست داشتنتم♥


♥تا همیشه♥

 



نظرات شما عزیزان:

parimah
ساعت15:25---18 بهمن 1392

بوووووووووووس


ریحانه
ساعت0:50---17 بهمن 1392
عالی بود

مخصوصا اونجا که میگه لعنتیه من
جیگرتوووووووووووو خانومے


sajjad
ساعت10:34---12 بهمن 1392
نه....... چهار فصل کامل نیست!!





فصل با تو بودن فصل دیگریست....
جیگرتوووووووووو


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ || ܔܜܔↁ〇Ḱᖺᓰ ܔܜܔ